MENU

Kdo stojí za reklamou co jede

- 28.11.2015

Nebráníme se Vám představit, ještě než případně společně zorganizujeme reklamní kampaň na kole. Zde přinášíme krátký, ale výstižný článek, jak to vše začalo a kdo za tím vším stojí.

Honza Dokoupil

Honza Dokoupil

Zakladatel a srdce celé společnosti.

Máš kladný vztah k cyklistice?

Ano cyklistiku miluji již od dob, kdy jsem byl nucený jezdit s přídavnými kolečky. Života se nebojím a brzy jsem kolečka odmontoval. Jezdil jsem jen tak, pro radost, později jen tak do práce a teď je to má práce. Kolo mi otevírá mysl a pomáhá nalézat klid v duši.

Jak tě napadla myšlenka reklamy na kole?

Uklízeli jsme s přáteli odpadky a abychom se hygienicky chránili používáme gumové modré gumové rukavice. Když jsme jednou jeli uklízet, nafoukl jsem rukavici a uvázal si jí na helmu. Otočili se snad všichni. V tu chvíli mě to napadlo.

Kdy se ti podařilo zrealizovat první reklamní kampaň?

Jsem sám horolezec a proto je pro mě velikou ctí zrealizovaná kampaň pro úžasného člověka, horolezce, senátora Leopolda Sulovského.

Proč si myslíš, že reklama na kole má mezi lidmi úspěch?

Je nová, hravá, svěží… a hlavně nás tak baví cyklistika, že to lidé cítí. Být naladěný na správné vlně je důležité.

S kamarády uklízíme lesNafouknutá rukavice na helměLidi to zaujalo a otáčeli se za námi

Marek Liška

Marketing, digitální média a cyklistika, to doslova charakterizuje Markův životní styl a náplň práce.

Proč zrovna kolo?

Protože mě baví a věřím, že cyklistika může být více než jen volnočasová aktivita. Proto mám rád Nizozemsko, které jsem již opakovaně navštívil. Jednou jsem jej projel celé na svém kole. Kolo zde není bráno jako sport, ale jako plnohodnotný dopravní prostředek. A takto to tam potom vypadá. Neskončil jsem tak v této branži jen tak pro nic za nic. Věřím, že kolo může být více než jen rekreace. Stačí upustit uzdu své fantazii. A krom plnohodnotného dopravního prostředku, bude kolo atraktivní reklamním médiem.

Jak ses dostal k reklamně na kole ty?

Zcela nevinně. Začal jsem jako reklamní jezdec s reklamou na kole v naší společnosti, která v začátcích nebyla tak velká a vše vesměs řídil jen Honza. Jezdil jsem s reklamou. Později jsme s Honzou zjistili, že si rozumíme a sdílíme stejnou myšlenku. Dát cyklistice nový rozměr. Teď svých poctivě odježděných kilometrů s reklamou na kole nelituji. Mám totiž cenné zkušenosti jako jezdec s reklamou, které se mi náramně v tom co teď dělám, hodí.

Čím jste unikátní a proč by s vámi měl klient zvážit spolupráci?

Jsme sice menší reklamní společnost, ale to co děláme, děláme srdcem. Nejde nám primárně jen co nejrychleji odjet kampaň a vydělat peníze. Chceme to dělat jak nejlépe to bude možné a stát se opravdovými odborníky na reklamu na kole. Rádi inovujeme a už teď máme v hlavě strašnou spoustu novinek a vylepšení. Pokládáte si otázku jaké? Uvidíte sami, stačí s námi začít spolupracovat.

Marek v Nizozemsku na koleMarek a jeho začátky s reklamou na kole